16.8.13

Last hangout. Maybe?

So semalam punya semalam i mean kelmarin oh ya kelmarin i went to midvalley with acap. Okk first acap datang rumah beraya oh and i was like is he really in my house peh tak percaya. Ok tapi itu real. And around 11 something kitaorg gerak to mid. And jumpa rashnill kat sana. Dah lama tak lepak dengan diorg. We first had no idea where to go but then acap ajak pergi main bowling so yeah we went to the bowling center main satu game empat orang. Gentle happy main bowling haritu. Hahah lagi lagi bila dapat kalahkan acapap. Padan muka dia berlagak sangat mesti dia tak sangka aku akan kalahkan dia kan. Benda aku pun tak sangka. Dapat strike pulak. Last aku rasa dapat strike masa form 1 lepastu mana ada dapat dah. Dah almost 5 years weh haha sukanyewwwww itewwwww.

Rashnill

Amirose

Final result yeahhhhhh

Then i found aida here hehe my standard 6 classmates oh i miss her so much. Teman aida beli ticket movie then jalan jalan kejap. And prepare nak masuk movie at 3:15. Entah cerita hantu apa rashnill ni pi beli title tales in the dark. Cerita hantu cina weh. CINA. Haha dengan aku tak fahamnya cerita dia ni takpe layan janji dapat spend time dengan diorang. But oh ya the best part is when kitaorg nak masuk and tiba tiba penjaga india tu nak tengok ic oh my what the hell la aku macam dah gabra cause aku pernah kena masa form 3 dulu dekat tempat yang sama pulak and luckily kitaorg lepas cause all of us are seventeen so yeah alhamdulillah hahaha.

And balik tu me and hawa buat kerja gila pi hantar acap and achid balik sampai ke nilai dengan ticket takdenya. Ah gila. Nak balik kl tu mulalah kepala aku dengan hawa melilai lilai cari abang ktm tu takut dia chenck ticket ke kan. Mati kalau kantoi. Haha lol. Thanks for the great day guys x

 Thanks for the sweet day bro haha

Lupa nak cerita, terserempak dengan dekla, ain, aan and ka masa mula dtg haha kbye