22.2.14

JANGAN BACA

Hi. I can't sleep. Hati aku sakit. Memang benda kecil je tapi kalau campur dengan sakit hati lama yang tak terubat lagi, boleh imagine tak macam mana sakit tu? Aku tak selalu kan post pasal soal hati semua ni. So tonight i will.Yes pukul 3.00 am and i was sitting in front of my laptop writing something stupid. Dia selalu nak aku post untuk dia and aku tahu dia tak harapkan post yg macam ni. Dia harapkan post yg macam selalu aku buat dulu yang aku selalu cerita happynya aku dengan dia bla bla semua. Sejujur jujurmya aku tak pernah happy lepas dia pergi. Sumpah. Happy tak bermakna langsung. Even since dia call bagitau dia dapat tawaran lagi aku dah imagine benda macam ni jadi. Aku dah agak aku akan selalu rasa macam ni. Rasa ditinggalkan and macam macam lagi. Setiap masa aku rasa macam ni.Aku pun tak boleh nak explain rasa mcm mana tapi sakit. Imagine kau duduk rumah and all you think about is him sedangkan dia dekat sana is having fun. Kadang kadang aku nak sangat dia rasa apa yang aku rasa. Aku busy dengan kawan baru and pelajaran and jalan sana sini what so ever and dia just duduk rumah teringatkan aku JE yes aku nak sangat dia rasa macam tu. Macam apa yang aku rasa all these days. Tu yang aku rasa. Aku rasa macam diperlukan time dia lapang je. Ok fine memang patutnya macam tu tapi dia tak pernah pulak janji dia spend time dengan aku bila dia free je. Nak cakap pasal janji lagi la sedih. Until now, aku pegang pada satu je janji dia. Dalam banyak banyak janji satu je aku nak ingat and pegang. Tak tahu la kalau dia ingat or tunaikan ke tak. Janji lain semua sumpah aku tak percaya, tak pegang, and tak nak ingat pun. Sorry to say but janji tu semua tak guna. Hari hari aku excited nak bercerita dengan dia nak sembang gayut lama lama. Tapi sejak dia pergi pernah ke aku on the phone lebih sejam macam selalu? Kalau pernah sekali dua tapi aku tak ingat pulak kalau ada. Setiap kali aku excited nak cerita something mesti something come up and benda tu sangat menyakitkan hati aku. Aku memang suka stalk. Memang aku stalk dia setiap hari sebab tu benda bodoh bodoh buat aku jealous sampai gila babi. Tak pernah pulak aku jealous membabi buta macam ni dulu. Setiap kali aku cuba nak percayakan dia ada je benda yang tak patut jadi. Benda yang buat aku tak boleh nak percaya kat dia.Sedih kan tak boleh nak percaya orang yang kita sayang.. Aku nak kita yang dulu. Nak diri aku yang percaya kan kau. Kau yg selalu faham aku. Sekarang bila dia tanya apa apa and aku tipu pun dia tak boleh nak agak kan apa aku rasa semua. Always come out with the word OKAY. Dia tak kenal dah aku. Everytime dia tanya "takde cerita ke" i always come out with the word takde. Cerita aku tak penting. Tak sepenting cerita dia and kawan kawan dia semua. Sekarang bila whatsapp pun aku rasa dah takde benda yang seronok. Dah tak excited mcm dulu sebab aku tahu bila whatsapp tu means dia tengah takde apa nak buat lah tu, thats why dia cari aku. kan? Setiap malam before tidur aku selalu mintak tuhan hilangkan ingatan aku dekat dia sekejap pun jadila. Aku cuba taknak ingat dia sehari. But i totally failed. Dia takkan ingat aku macam mana aku ingat dia. Aku dah kumpul cerita nak cerita kat dia malam ni tapi dia penat kan nak tidur awal. So takpe :)))))) Aku dah lupakan pun cerita tu. Satu benda je aku harap, aku nak sgt tunaikan janji kita yang satu tu satu hari nanti, so aku harap sangat perasaan aku tak berubah. Aku takut serik. Entah aku tak tahu *smile*

OMG KENAPA JIWANG SGT NI THIS IS SO NOT ME *kesat air mata*



Aku sayang sangat dia erm